Sami se rozhodujete a sami si vybíráte. Jestliže nejste spokojení ve své práci, nečekejte na zázrak. Prostě si vyberte něco jiného. My Vám dáváme šanci stát se realitním makléřem.
Kompletní průvodce prodejem nemovitosti - vše od stanovení ceny po nejčastější chyby. Návod dostupný každému z Vás!
Najít ideální dům, nebo perfektní byt je pěkná fuška. Podívejte se na naši nabídku na www.nemovitosti-brno.cz, případně nám napište na info@alvareal.cz Najdeme, co hledáte!
Jsme super tým a hledáme někoho, kdo se k nám bude hodit a umí být zapálený do své práce. Lenochy, slibotechny ani machry tu nechceme. Neslibujeme a nehrajeme si na nic, co nejsme, za nás mluví naše práce.
Ukradněte realitního makléře sousedovi
Titulkem se samozřejmě nesnažíme nikoho nabádat ke krádeži jakékoliv osoby, ale chceme vám poradit, jak si lze makléře dopředu ověřit. Nejlepší reklamou je vždy doporučení a zkušenost někoho blízkého. A to platí i v oblasti realit a prodeje nemovitostí. V čem je ale výhodnější doporučení právě od souseda?
V posledním článku jsme Vám popisovali (bohužel) časté prohřešky realitních makléřů , které by si žádný klient neměl nechat líbit. Proto jsme si pro vás hned v zápětí připravili jeden tip, jak si vybrat dobrého realitního makléře.
Nadpis jsme trochu zveličili, ale vystihuje to, co vám chceme sdělit. Pokud ve vašem okolí někdo prodává nemovitost prostřednictvím realitního makléře a vy prodej také plánujete, zeptejte se na kontakt a reference. "Sousedův" makléř pro vás bude výhodný hned v několika ohledech.
1. Doporučení
Dobrý soused jistě nebude mít důvod vám lhát a naopak bude mít ještě v živé paměti, jak vše probíhalo. Doporučení je pro nás ta nejlepší reklama a pro klienty ta nejlepší reference a vodítko, koho si v případě prodeje nemovitosti vybrat. Prověřený makléř je rozhodně lepší volba než anonymní kontakt z internetu.
2. Zkušenost
Makléř, který pomáhal s prodejem nemovitosti vašemu sousedovi, má v dané lokalitě s prodejem zkušenost a ví, za jaké ceny se v daném městě nebo vesnici nemovitosti prodávají. Je tedy na prodej lépe připravený než ten, kdo ve vašem okolí nikdy neprodával.
3. Zájemci
V případě prodeje nemovitosti se osloví široké publikum zájemců prostřednictvím inzerce nebo reklamy. Nějaký ten čas trvá, než se vše nachystá, ale poté makléř komunikuje s velkým počtem lidí, kteří se o koupi v dané oblasti zajímají. Tyto kontaky může pak využít při prodeji vaší nemovitosti a oslovit tak přímo vážné zájemce a hned je pozvat naprohlídku.
A pokud ve vašem okolí v poslední době nikdo nic neprodával? Tak oslovte nás , máme skvělé makléře a velký výběr služeb, ze kterých si můžete vybírat.
Těmito tlačítky podpoříte a doporučíte naše stránky ostatním uživatelům internetu. Děkujeme.