Sami se rozhodujete a sami si vybíráte. Jestliže nejste spokojení ve své práci, nečekejte na zázrak. Prostě si vyberte něco jiného. My Vám dáváme šanci stát se realitním makléřem.
Kompletní průvodce prodejem nemovitosti - vše od stanovení ceny po nejčastější chyby. Návod dostupný každému z Vás!
Najít ideální dům, nebo perfektní byt je pěkná fuška. Podívejte se na naši nabídku na www.nemovitosti-brno.cz, případně nám napište na info@alvareal.cz Najdeme, co hledáte!
Jsme super tým a hledáme někoho, kdo se k nám bude hodit a umí být zapálený do své práce. Lenochy, slibotechny ani machry tu nechceme. Neslibujeme a nehrajeme si na nic, co nejsme, za nás mluví naše práce.
Nebyty a komerce - jak se prodává tento typ nemovitostí?
V rámci prodeje nemovitostí je několik zásadních pravidel, která platí napříč celým odvětvím. Na druhou stranu, je velký rozdíl mezi prodejem bytu a domu a ještě větší mezi prodejem bytových prostor a těch nebytových. Jak tedy prodávat haly, sklady, výrobní prostory, prodejny? Jak takový prodej probíhá u nás? Stručně jsme Vám tyto informace shrnuli v tomto článku.
I když budeme v tomto článku mluvit obecně o nebytových prostorech, je i v této kategorii spousta odlišností - jinak se prodává komerční objekt v centru města oproti průmyslové hale na periferii. Je zde však několik věcí, které je potřeba si uvědomit a myslet na ně. Pokud navíc nejste zběhlý v obchodování, je zde spolupráce s realitní kanceláří, která má zkušenosti s podobným prodejem, víceméně nutností. Jak to tedy vidí naše profesionální "oko"?
- STRANY - Při běžném prodeji jsou proti sobě většinou lidé bez větších zkušeností s převody, u velkých komerčních/nebytových prostor naopak jednají často podnikatelé a živnostníci, pro které koupě nemovitosti není srdeční záležitostí, ale investicí. Roli tedy hraje umístění, stav, možnosti rozšíření, cena, výhled podnikání do budoucna. Kupující tedy chce znát opravdu hodně odborných informací.
- ZÁJEMCI - Pokud chcete prodávat nebytový prostor, nebudete se zaměřovat na širokou skupinu zájemců, ale naopak musíte promyslet, kdo by mohl být tím kupujícím. Máte výrobní halu? Pak to budou různé firmy zabývající se výrobou, které se rozšiřují a potřebují další prostory. Máte k prodeji sklady? Zájemci tedy budou ze stran firem, které mají rozšířenou výrobu, ale nedostatek prostor pro skladování, případně další specifické skupiny. Abychom to zobecnili - není potřeba vyvěsit inzeráty s prodejem úplně všude a informovat o něm široké okolí. Naopak je potřeba vybrat subjekty, které by mohly mít vážný zájem, a o prodeji je informovat. Nečekejte, až si někdo inzerátu všimne, oslovte ho přímo. Podnikatele může Vaše nabídka motivovat k rozšíření podnikání, i když do té doby o tom vážně neuvažoval.
- SPOLUPRÁCE - Výše zmíněný bod je právě tím důvodem, proč je dobré spolupracovat s realitní kanceláří, která má s podobnými prodeji zkušenosti - dobrá kancelář (shodou okolností třeba i ALVA REAL :-)) má, nebo dokáže vytvořit, databázi potencionálních zájemců a rychle je o Vašem prodeji informovat. Co se týče naší kanceláře, umíme postavit marketingový plán na míru včetně pravidelného reportu o stavu prodeje i výsledcích využitých kampaní. Efektivně pak lze postupovat dál a jít cestou, která má největší šanci na úspěch.
Pokud jste prodejcem nebytového prostoru, hal, skladů a podobných nemovitostí, neváhejte se na nás obrátit. Rádi Vám představíme postup, který využíváme při prodeji, i výsledky, který díky němu máme.
E-mail: info@alvareal.cz
Těmito tlačítky podpoříte a doporučíte naše stránky ostatním uživatelům internetu. Děkujeme.