Sami se rozhodujete a sami si vybíráte. Jestliže nejste spokojení ve své práci, nečekejte na zázrak. Prostě si vyberte něco jiného. My Vám dáváme šanci stát se realitním makléřem.
Kompletní průvodce prodejem nemovitosti - vše od stanovení ceny po nejčastější chyby. Návod dostupný každému z Vás!
Najít ideální dům, nebo perfektní byt je pěkná fuška. Podívejte se na naši nabídku na www.nemovitosti-brno.cz, případně nám napište na info@alvareal.cz Najdeme, co hledáte!
Jsme super tým a hledáme někoho, kdo se k nám bude hodit a umí být zapálený do své práce. Lenochy, slibotechny ani machry tu nechceme. Neslibujeme a nehrajeme si na nic, co nejsme, za nás mluví naše práce.
Kvalitní makléř? Víme, jak vybrat toho správného!
V České republice je kolem 15 000 realitních makléřů a vybrat si toho správného je někdy jako hledat jehlu v kupce sena. Jak tedy poznat, který z makléřů je ten dobrý a pomůže Vám? Co udělat, abyste nenaletěli podvodníkovi? Sepsali jsme Vám pár bodů, které Vám při hledání mohou pomoci.
V oblasti realit se pohybujeme více jak 18 let a zkušenosti máme nejen s prodejem nemovitostí, ale i s ostatními makléři. Potkali jsme profíky, ale i amatéry, kterým šlo jen o zisk, nikoliv o klienta. Bohužel je to tak, že špatné zprávy a zkušenosti se šíří rychleji a více než ty dobré. Proto má spousta prodávajících pocit, že svět realit je plný podvodníků a lepší je prodávat na vlastní pěst. My Vám ale garantujeme, že prodej s DOBRÝM a KVALITNÍM makléřem je obrovskou úlevou pro prodejce a mnohem snažší cesta k úspěšnému prodeji. Jak ho ale poznat? Máme tu 3 kroky, které Vám mohou pomoci. Hned na začátku je ale potřeba říct, že naprosto nejlepší cesta k dobrému makléři je doporučení od někoho Vám blízkého, který jeho služeb využil a může Vám o celém prodeji poreferovat. Pokud ale doporučení nemáte, podívejte se zejména na tyto tři věci:
- Jak makléř prezentuje? Podívejte se na nemovitosti, které nabízí a zjistěte, jak vypadá jejich prezentace. Dal si makléř záležet s popiskem? Jsou v prezentaci kvalitní fotografie? Nabízí makléř i videoprohlídku? Pokud vidíte v inzerci práci i služby navíc, můžete počítat s tím, že makléř se o své klienty stará. Pokud uvidíte pár pochybných a tmavých fotografií, které jsou doplněny chabým popiskem s chybami, makléře si ihned škrtejte.
- Jak se makléř prezentuje? Samozřejmě záleží nejen na prezentaci nemovitosti, ale i makléře. Jak se jeví navenek? Prezentuje a chválí ho i kancelář? Má dobré reference? Je u jeho inzerce číslo přímo na jeho mobil? Pokud má u svého jména kontakt na kancelář nebo asistentku, není to typ člověka, co by se Vám chtěl osobně věnovat. Spíše to značí to, že nechce být "otravován" a práci rád hází na ostatní.
- Kvalita vs. kvantita . Každý makléř je rád, když může nabídnou spoustu nemovitostí a má velkou šanci na prodej. Jenže s rostoucím počtem klientů se snižuje kvalita servisu, který jim může poskytnout. Individuální přístup a úzkou spolupráci vylučuje velký počet zakázek. Ani vysoký počet uskutečněných prodejů nemusí znamenat vysokou kvalitu. Je na místě se ptát, kolik klientů bylo nakonec opravdu spokojeno.
Na závěr ještě jedna malá rada - dobré jméno by měl mít jak makléř, tak realitní kancelář. Firemní morálka i prostředí kanceláře Vám může naznačit to, jací lidé tam pracují. Jestli si však sednete s konkrétním člověkem, to Vám dobré jméno kanceláře nezaručí, proto si vybírejte i mezi makléři jedné kanceláře.
Těmito tlačítky podpoříte a doporučíte naše stránky ostatním uživatelům internetu. Děkujeme.