Sami se rozhodujete a sami si vybíráte. Jestliže nejste spokojení ve své práci, nečekejte na zázrak. Prostě si vyberte něco jiného. My Vám dáváme šanci stát se realitním makléřem.
Kompletní průvodce prodejem nemovitosti - vše od stanovení ceny po nejčastější chyby. Návod dostupný každému z Vás!
Najít ideální dům, nebo perfektní byt je pěkná fuška. Podívejte se na naši nabídku na www.nemovitosti-brno.cz, případně nám napište na info@alvareal.cz Najdeme, co hledáte!
Jsme super tým a hledáme někoho, kdo se k nám bude hodit a umí být zapálený do své práce. Lenochy, slibotechny ani machry tu nechceme. Neslibujeme a nehrajeme si na nic, co nejsme, za nás mluví naše práce.
ALVA REAL - služby pro naše klienty - kompletní průvodce
Blogujeme na téma bydlení a reality, a proto je namístě vám čas od času představit naši kancelář a ukázat vám, jak to u nás v ALVA REAL funguje. Proto v tomto článku objevíte informace o našich službách. Co tedy děláme a pro naše klienty zajišťujeme?
KROK ZA KROKEM - prodej a koupě svěřené zakázky
1. Kontakt s RK – napište nám e-mail, zavolejte nám, nebo se stavte v naší kanceláři na Štěpánské 6 v Brně.
2. Osobní setkání – to může proběhnout v naší kanceláři, nebo u vás doma, záleží na vašich možnostech a vašem přání.
3. Uzavření zprostředkovatelské smlouvy - v ní se zavazujeme vaši nemovitost propagovat, nabízet ji našim klientům a zprostředkovávat prohlídky se zájemci
4. Nafocení nemovitosti – nafotíme a zpracujeme kvalitní fotografie pro propagaci nemovitosti.
5. Virtuální procházka – zatraktivníme nabídku tím, že nabízíme další služby, jako jsou virtuální procházky.
6. Prezentace nemovitosti – zajišťujeme propagaci na našich stránkách, realitních serverech i v tištěné podobě. Spravujeme sociální sítě i e-mail marketing, nemovitost se tedy snadněji dostane k těm pravým zájemcům.
7. Vedení prohlídek – makléř vede prohlídku a stará se jak o klienta, tak o možného kupce.
8. Záloha – složení zálohu je pod dohledem naší kanceláře.
9. Zajištění financování – v případě sjednávání financování nemovitosti máme v kanceláři k dispozici zkušené poradce, kteří kupujícím rádi pomohou.
10. Právní servis – smlouvy, zpracování připomínek a vypracování jakýchkoliv dalších potřebných dokumentů má na starosti náš advokát.
11. Úschova – podle přání zajistíme složení kupní ceny přímo u nás v kanceláři, u advokáta, případně u notáře.
12. Podepsání kupní smlouvy – probíhá nejčastěji v naší kanceláři a účastní se ho i náš advokát.
13. Katastr – zajistíme vklad práv do katastru nemovitostí i další komunikaci s ním.
14. Výplata peněz – dle podmínek sjednaných ve smlouvě dojde k výplatě peněz.
15. Vyklizení nemovitosti – dohled opět zajistí naše kancelář.
16. Předání nemovitosti – předávací protokol a dohled nad předáním je součástí naší práce a služeb.
17. Přehlášení energií – nabízíme pomoc i při tomto kroku.
18. Daně, pojištění - vypracujeme daňové přiznání, domluvíme pojištění i jeho výpověď.
19. Ukončení obchodu – předání dokumentů i potvrzení znamená konec obchodu, ale rozhodně ne konec spolupráce. Jsme připraveni kdykoliv s čímkoliv pomoci.
Bodů je požehnaně, ale věřte, že nás naše práce baví a jsme rádi, že vám můžeme pomoci najít domov , případně prodat vaši nemovitost.
Vaše spokojenost je naším úspěchem...
Těmito tlačítky podpoříte a doporučíte naše stránky ostatním uživatelům internetu. Děkujeme.