Sami se rozhodujete a sami si vybíráte. Jestliže nejste spokojení ve své práci, nečekejte na zázrak. Prostě si vyberte něco jiného. My Vám dáváme šanci stát se realitním makléřem.
Kompletní průvodce prodejem nemovitosti - vše od stanovení ceny po nejčastější chyby. Návod dostupný každému z Vás!
Najít ideální dům, nebo perfektní byt je pěkná fuška. Podívejte se na naši nabídku na www.nemovitosti-brno.cz, případně nám napište na info@alvareal.cz Najdeme, co hledáte!
Jsme super tým a hledáme někoho, kdo se k nám bude hodit a umí být zapálený do své práce. Lenochy, slibotechny ani machry tu nechceme. Neslibujeme a nehrajeme si na nic, co nejsme, za nás mluví naše práce.
3 věci, které dělá špatný realitní makléř
Pokud to někdo nezažil osobně na vlastní kůži, tak jistě slyšel o špatném přístupu realitního makléře. Práce s lidmi není jednoduchá a nikdy se nelze zavděčit všem. Co ale klienty realitních kanceláří štve nejvíce?
"Ten náš makléř nestál za nic." To je věta, kterou bohužel řekla spousta nespokojených klientů, a to proto, že makléř nenaplnil jejich očekávání. Náplní práce realitního makléře je zprostředkování prodeje nebo koupě nemovitosti a servis s tím spojený. Za to vše je odměněn provizí z prodeje. Klient tedy očekává, že prodej s makléřem mu ušetří čas i práci. Co tedy klienty nejvíce naštve?
Makléř nekomunikuje
Špatný makléř se často projevuje tím, že i na jednoduché emaily odepisuje dva dny nebo není k zastižení na telefonu. Nic nenaštve klienta víc, než když makléř nezvedá telefon a ani po několika hodinách se neozve zpět.
Makléř spěchá
Makléři, kteří na své klienty tlačí a berou prodej jako běžnou věc, nechápou, že pro klienta je celý prodej velmi citlivou záležitostí. Dobrý makléř je trpělivý a vcítí se do pocitů svých klientů. Klient by nikdy neměl mít pocit, že je do něčeho nucen.
Makléř nechává spoustu věci na klientovi
Jako největší drzost můžeme považovat to, když makléř vyšle svého klienta na katastrální nebo finanční úřad. V rámci realitního servisu by mělo být samozřejmostí, že makléř zařídí veškeré pochůzky včetně opatření listu vlatnictví, návrhu na vklad nebo daňového přiznání z nabytí nemovitosti.
Někdy bohužel klient odhalí špatného makléře pozdě. Některé věci se však dají zjistit hned na začátku jednání. Nebojte si dát na čas a vybírejte pečlivě. Rozdíl mezi dobrým a špatným realitním servisem je obrovský. Dobrý makléř nejen, že splní očekávání svých klientů, ale také pro ně dokáže udělat i něco navíc .
Těmito tlačítky podpoříte a doporučíte naše stránky ostatním uživatelům internetu. Děkujeme.